Podhale Region

Piątek, 19 październik 2018

Ostatnia aktualizacjaPt, 19 Paź 2018 9pm

Jesteś tutaj: Home Społeczeństwo Wypoczynek i turystyka PKL ze znakiem „Made in Małopolska”

Reklama

Społeczeństwo

PKL ze znakiem „Made in Małopolska”

image007

ZAKOPANE. Polskie Koleje Linowe dołączyły do programu „Made in Małopolska”, realizowanego przez województwo małopolskie. Celem inicjatywy jest wspieranie regionalnego biznesu, dobrego smaku, oryginalnego dizajnu, wartościowych inicjatyw, a także szczególnie atrakcyjnych miejsc regionu.

Pochodzenie ma znaczenie - ta idea przyświeca Małopolsce przy przedsięwzięciu, które promuje najlepsze produkty i usługi regionu, budując w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenia poszczególnych marek z miejscem ich powstawania.

Czujemy się zaszczyceni, że dołączyliśmy do grona najbardziej atrakcyjnych i renomowanych firm w regionie, które mogą posługiwać się znakiem „Made in Małopolska”. To dla nas szczególnie istotne, ponieważ ten znak jest sygnałem dla turystów, że nasze produkty i usługi są godne polecenia i najwyższej jakości – mówi Janusz Ryś, prezes Polskich Kolei Linowych.

Podstawą współpracy Polskich Kolei Linowych i władz Małopolski jest dwustronne wykorzystanie potencjału wizerunkowego marek oraz osiągnięcie trwałego efektu synergii w obszarze promocji. Zgodnie z podpisaną umową znakiem „Made in Małopolska” mogą posługiwać się nie tylko PKL jako operator turystyczny, ale także Kasprowy Wierch, Gubałówka, Góra Parkowa i Festiwal muzyczny Hej Fest.

-Nie mam wątpliwości, że właśnie dzięki silnej marce Małopolska rozwija się dynamicznie we wszystkich obszarach. Turyści, przedsiębiorcy, ludzie kultury uznają nasz region za znakomite pole do rozwijania rożnych aktywności. W takiej atmosferze zrodziła się idea „Made in Małopolska”. Bo marketing terytorialny i budowa marki regionu, to we współczesnym świecie jedno z najbardziej istotnych narzędzi promocji i rozwoju. Jestem przekonany, że do budowy silnej marki Małopolska niezbędna jest współpraca samorządu ze światem biznesu. Możliwości małopolskich firm są ogromne. Wykorzystując ten potencjał poprzez odpowiednią integrację działań wizerunkowych zagwarantujemy sobie wspólny sukces. Tak więc sukces marki Małopolska zależeć będzie od zbudowania sieci relacji partnerskich wokół marki regionu – podkreśla Jacek Krupa, Marszałek Województwa Małopolskiego

Z badań przeprowadzonych na zlecenie PKL wynika, że ponad 70 proc. Polaków zauważa coraz wyższy standard letniej oferty turystycznej w górach. Najbardziej doceniamy poprawę bazy noclegowej (64 proc. ) oraz restauracyjnej i gastronomicznej (46 proc. ).

- Bardzo cieszy nas, że starania Polskich Kolei Linowych oraz innych przedstawicieli branży turystycznej są przez Polaków coraz wyżej oceniane. Warto stawiać na jakość, jak najlepszą obsługę klientów i budować markowy produkt. Znak „Made in Małopolska” jest też tego doskonałym przykładem - dodaje Janusz Ryś z PKL.

Wśród posługujących się znakiem „Made in Małopolska” są czołowe małopolskie firmy stowarzyszenia, subregiony oraz uzdrowiska i miasta. Przedsięwzięcie ma już prawie 50-ciu partnerów.

Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, zastrzega sobie jednak prawo do nie publikowania ich, zwłaszcza tych, które zawierają wulgaryzmy, epitety powszechnie uznane za obraźliwe, nawołują do zachowań niezgodnych z prawem, obrażają osoby publiczne i prywatne, inne narodowości, rasy, religie itd.
Komentarze nie dotyczące danego tematu, atakujące personalnie innych komentatorów i autorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz uwagi skierowane do Redakcji – będą usuwane.


Kod antyspamowy
Odśwież

Fotografia  R&A

Reklama

Nasi partenrzy

TV Podhale

logonaszkasprowy

fottboll

Taxi Rabka-Zdrój

Nasi partenrzy

nspj

mbludzm pl m

Tarnów In

 

Nasi partenrzy

zakopanedlaciebie.pl

 

natatry.pl

 

Resort Kościelisko

Reklama