obszar roboczy 1 kopia 8

Miasto Zakopane szybko dostosowało swoje działania promocyjne do szczególnej sytuacji związanej z epidemią i już początkiem kwietnia rozpoczęło kampanię, która była odpowiedzią na potrzeby turystów i przedsiębiorców z branży turystycznej. Działania te skupiły się ze zrozumiałych powodów w przestrzeni wirtualnej – na stronie internetowej Zakopane.pl oraz w mediach społecznościowych. Rozpoznawalnym ich znakiem stał się logotyp serca z napisem „Sercem w Zakopanem”. Dziś zapraszają do śledzenia nowej odsłony tej wyjątkowej kampanii.

 Kampania cieszy się dużym zainteresowaniem i spotkała się z pozytywnym odbiorem osób, które zostały w czasie trwania pandemii pozbawione możliwości przyjazdu do Zakopanego, ale mogły zachować chociaż wirtualny kontakt. O włączenie się w kampanię zostali przez nas poproszeni także przedsiębiorcy z branży turystycznej, którzy chętnie wykorzystywali i wykorzystują nadal publikowane materiały.

Kampania zachęca do wirtualnego poznawania uroków i historii naszego Miasta. Obecnie jest kontynuowana i dostosowywana do zmieniającej się dynamicznie sytuacji, pomaga bowiem budować społeczność osób związanych z naszym miastem, stających się jego propagatorami i ambasadorami, angażujących się we wspólne wirtualne działania, ale też realnie planujących kolejne pobyty w Zakopanem.    

Ten rok, a co za tym idzie i wakacje, są jednak inne niż wszystkie. Wiosną wiele osób tęskniąc za Zakopanem korzystało z jego atrakcji wirtualnie będąc #SercemwZakopanem, dziś możemy już z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa zapraszać turystów i zachęcać ich do poznawania uroków Zakopanego. Niepowtarzalny klimat tego miejsca tworzy bliskość gór, ciągle żywy góralski folklor, liczne atrakcje kulturalne i sportowe. Teraz, po szczycie obostrzeń związanych z pandemią, to miejsce warto w sposób szczególny docenić. Daje ono bowiem potrzebny relaks i wytchnienie. Zwłaszcza, gdy nareszcie nadeszło lato - wyczekiwana przez wielu z nas pora odpoczynku i niczym nieskrępowanej swobody, ucieczki od codziennych obowiązków i problemów. Zapraszamy więc do Zakopanego, miasta pełnego urokliwych miejsc i gościnnych ludzi, położonego u stóp najpiękniejszych gór Polski!

Wszystkie te uroki i atrakcje będziemy przywoływać w nowej odsłonie kampanii „Sercem w Zakopanem”, na którą złożą się m.in. krótkie filmiki prezentowane co tydzień w mediach społecznościowych w siedmiu tematycznych cyklach:

- Zwiedzamy Zakopane

- Fascynujący Folklor

- Spragnieni Sztuki

- Piękna Przyroda

- Zadziwiające Zabytki

- Szlakiem Sportu

- Kocham Kuchnię.

Będziemy je przygotowywać nie tylko bezpośrednio z myślą o turystach, ale także mając na uwadze współpracę z branżą turystyczną, która z jednej strony potrzebuje w tych trudnych czasach wsparcia, a z drugiej strony wykorzystując nasze materiały może przyłączyć się do szerokiej promocji Zakopanego. Działamy więc w myśl zasady „Razem możemy więcej”. W kampanię „Sercem w Zakopanem” wpiszą się także poszczególne wydarzenia sezonu letniego.

Przesłanie nowej odsłony kampanii „Sercem w Zakopanem” brzmi: Niech nadal towarzyszy nam hasło #SercemwZakopanem, niezależnie od tego, czy jesteście już Państwo z nami w stolicy Polskich Tatr, wspominacie minione wizyty, czy też planujecie kolejne. Chcemy cały czas pozostać z Państwem w kontakcie, zachęcając także do wirtualnego poznawania uroków i historii naszego Miasta. Mamy nadzieję, że zarówno przygotowane przez nas informacje i ciekawostki, a także przywoływane przez Państwa wspomnienia spędzonych miłych chwil w Zakopanem sprawią, że tym chętniej wrócą Państwo do nas w przyszłości.

Zapraszamy do śledzenia na bieżąco oraz polecania innym naszej strony internetowej i mediów społecznościowych:

Strona: www.zakopane.pl

Facebook: ZakopaneOfficial

Instagram: zakopane_official

YouTube: Urząd Miasta Zakopane

Hasztag: #SercemwZakopanem

 

 

Źródło: UM Zakopane