Reklama
NOWY TARG POGODA
ZAKOPANE POGODA
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Reklama

Piłka nożna. Które kluby dominują w social mediach?

Dnia: czwartek 18 sierpnia 2022, Autor: Maciej Zubek

Choć to smutne to jednak prawdziwe. W dzisiejszych czasach fani piłki nożnej przenieśli się z trybun do Internetu. Stąd dzisiaj standardem staje się konto klubowe w social mediach. Nie inaczej jest na Podhalu.

Spośród 44 zarejestrowanych klubów z Podhalańskiego Podokręgu Piłki Nożnej w rozgrywkach ligowych, tylko jeden – Kroku Pyzówka – nie ma konta na najbardziej popularnym portalu społecznościowym jakim jest Facebook.

Graficzna zapowiedź meczu, tekstowa relacja wzbogacona zdjęciami, wywiady a powoli już internetowe transmisje „live” to już niemal codzienność na facebookowych kontach klubowych.

Analizując liczbę polubień i obserwacji to największą rzeszę fanów w internecie ma Klub Sportowy Wierchy Rabka (łącznie około 15 tysięcy ). Niewiele ustępuje mu Nowotarski Klub Piłkarski Podhale Nowy Targ (12 tysięcy). Miejsce na podium uzupełnia A klasowy LKS Lubań Tylmanowa z liczbą 3,4 tys. kibiców.

Barierę 2 tysięcy polubień na ten moment przekroczyły kluby: Akademia Piłkarska Szaflary, Lubań Maniowy, Watra Białka Tatrzańska, Akademia Piłkarska Wisła Czarny Dunajec, Orawa Jabłonka i KS Zakopane.

Ponad tysiąc internautów śledzi losy: Jarmuty Szczawnica, Orkana Raba Wyżna, Jordana Jordanów, LKS Szaflar, Wiatru Ludźmierz, Huraganu Waksmund, Babiej Góry Lipnica Wielka, Białych Biały Dunajec, Gorc Ochotnica, Sokolicy Krościenko i Gronika Gronków.

W pozostałych przypadkach liczba „likeowiczów” nie przekracza jeszcze tysiąca.

No Comment.

Reklama

Partnerzy