
Zapraszamy do udziału w 29. edycji ,,Jesiennego Wyścigu Rowerowego Małe Ciche 2022″, który odbędzie się 9 października w Małem Cichem na ustalonej uprzednio trasie.
Wydarzenie organizowane jest przez Szkołę Podstawową im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu oraz Gminę Poronin
REGULAMIN
XXIX JESIENNEGO WYŚCIGU ROWEROWEGO MAŁE CICHE 2022
- Organizator: Szkoła Podstawowa im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu i Gmina Poronin.
- Cel: popularyzacja kolarstwa wśród dzieci, propagowanie zdrowego stylu życia.
- Uczestnictwo: uczniowie w wieku szkoły podstawowej i młodsi niezrzeszeni w klubach kolarskich.
Zawodnicy startują indywidualnie w następujących grupach wiekowych:
Grupa I: rocznik 2018 i młodsi
Grupa II : rocznik 2016 – 2017
Grupa III: rocznik 2014 – 2015
Grupa IV: rocznik 2012 – 2013
Grupa V: rocznik 2010 – 2011
Grupa VI: rocznik 2008 – 2009 - Warunki uczestnictwa:
- Stosowanie zasad ruchu drogowego oraz ostrożnej i bezpiecznej jazdy
- Każdy zawodnik zobowiązany jest do stawienia się w biurze zawodów w dniu wyścigu najpóźniej o
godzinie 800. Zawodnicy, którzy nie spełnią tego warunku zostaną wykluczeni z wyścigu - Każdy zawodnik zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej zgody rodziców na udział w zawodach
najpóźniej w dniu zawodów do godziny 800
. - Każdy zawodnik musi być wyposażony w kask ochronny
- Zawodnicy, którzy nie przestrzegają zasad sportowej rywalizacji oraz nie wykonują poleceń sędziów,
w tym sędziego startowego, zostaną zdyskwalifikowani. Dyskwalifikację zawodnika spowodować
może również niesportowe zachowanie rodziców
- Termin i miejsce zawodów: wyścig odbędzie się 9 października 2022 roku (o 800 rozdanie
numerów startowych) na ustalonej trasie. - Zgłoszenia do udziału w zawodach składać można w terminie do dnia 3 października 2022
roku:
- osobiście: w sekretariacie Szkoły Podstawowa im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu w
lokalizacji Małe Ciche 22 codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1200 - telefonicznie: pod numerem telefonu: +48 182016392 codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach od 800 do 1200 - pocztą elektroniczną: na adres zskolmurzasichle@op.pl – liczy się data otrzymania e-maila.
Zgłoszenie wysłane pocztą elektroniczną jest ważne tylko po potwierdzeniu odbioru
UWAGA: zgłoszenia dokonane po wyznaczonym terminie nie będą przyjmowane.
- Wpisowe: każdy zawodnik wnosi opłatę w wysokości 15 zł (najpóźniej w dniu zawodów do godziny
9
00). - Nagrody: zawodnicy w poszczególnych grupach za miejsca od I do III otrzymują nagrody rzeczowe i
dyplomy.
Ponadto dyplomy pamiątkowe za udział otrzymują uczestnicy wyścigu do 6 miejsca.
Dla każdego zawodnika przewidziany jest gorący poczęstunek. - Postanowienia końcowe: organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zawodów, w
szczególności z powodu złych warunków atmosferycznych lub braku możliwości zamknięcia drogi. - Sposób przeprowadzenia wyścigu zostanie podany w dniu zawodów.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decydują organizatorzy